KÜLPERİSİ
sitede internette

Bana bir masal anlat baba....


“Hadi git... Ardından böyle kalırım... Çileden nasibim var mı? Hadi git... Anılarla oyalanırım... Maziye gözlerim dalmış...” (Mazide falan değilsin sen. Kendine gel. Farkında bile değilim günlerin nasıl ve ne şekilde geçtiğinin derken bile kendini kandırıyorsun. Hayatını örüyorsun, biliyorsun. İlmek ilmek, desen desen örüyorsun. Seçtiğin bu desen o kadar karışık ve o kadar zor ki... Neden beni dinlemiyorsun? Hiç kimsenin yapamadığını/yapamayacağını kendine sen yapıyorsun. Yaşamak diyerek ölüyorsun...)

Beynim değil ama bedenim yenik düştü sonunda bu kavgaya. 3 günden fazla ateşler içinde uyudum. Bir kaç kez bedenim zorlasa da bu sefer beynim verdi uyu emrini. Beynim ve bedenim kıyasıya mücadele de... Kabuslar görüyorum kısa metrajlı filmler gibi... Birbiri ardına ekleniyorlar. Tanımadığım yüzler, bilmediğim sesler arasında aşina olanları görmeye, duymaya çabalıyorum...

3 günden fazla savaştım. Galibi olmadan sona erdi savaş. Hiç bir taraf, bir diğerinden daha üstün gelemedi. Uzlaşmaları zaten mümkün değildi. OZAN; her kabusumda hem tanıdık hem de yabancı bir sima olup dikildi karşıma. Bağırmak, küfretmek istedikçe sesim yitti gitti boğazımda. Kulaklarım sağırdı, gözlerim kör... Vurmak istedikçe ona doğu attım adımlarımı. O hep daha uzağa gitti. Koştum... Hırsım ayaklarımdan daha güçlüydü. Ben yaklaşmaya çalıştıkça o; hep çok daha uzağa gitti.... (Yakalasaydın ne yapabilecektin ki ? Vurabilecek miydin? Küfredebilecek miydin? Küçücük bir kız çocuğu gibi ağlayacak,sarılacak ve yine seni seviyorum diyecektin!)

Kafamın içinde konuşan bu sesi susturamıyorum. Haklı olduğu için mi yoksa uğraşmaya değer bulmadığım için mi?

Bana yine bir masal anlat baba... İlk sarhoşluğumda ki gibi uzan ve saçlarımı okşa.... Gözlerini kapa de.... Hiç bir şey düşünme ve uyu de...Gülümse yine bana... İçimi ısıt hadi baba! Bana yine çocukluğunu anlat. Çocukluğumu anlat.... İçine çektiğin saçlarımın kokusunun tıpkı yaz günlerinde yediğin kavunlar gibi koktuğunu söyle bana... Kokulu kavunum de hadi bana yeniden baba! Konuş baba! Sesini kim çaldı?

….........

0 yorum:

Yorum Gönder

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies